خطیب جمعه زنجان: انقلاب اسلامی معادلات سیاسی را بر هم زد
نوشته شده توسط : devojke

حجت الاسلام 'منصور فرجی' در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان به دستآوردهای انقلاب اسلامی طی 33 سال اخیر اشاره و بیان كرد: بسیاری از پیشرفتهای علمی، نظامی، اقتصادی و سیاسی این نظام با وجود تحریم های شدید زمینه خشم روز افزون دشمنان را فراهم كرده است.

وی به تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر كشورهای منطقه و بیداری اسلامی اشاره كرد و افزود: دشمنان همواره از میزان نفوذ و تاثیر انقلاب اسلامی بر افكار عمومی جهان و كشورهای منطقه هراس داشتند و امروز با وقوع بیداری اسلامی این ترس و واهمه به نهایت خود رسیده است.

حجت الاسلام فرجی با بیان اینكه فرهنگ اسلامی انقلاب ایران برنامه ریزی 300 ساله غرب برای تحمیل نظریات ضد دینی و لیبرالیستی را در هم شكست‌ گفت: امام راحل با نامه مشهور خود به رییس بزرگترین كشور كمونیستی جهان 'شوروی' ثابت كرد كه تا چه اندازه انقلاب اسلامی ایران می تواند بر خیزشهای مردمی تاثیر داشته و نظام های سیاسی جهان را به بن بست بكشاند.

امام جمعه موقت زنجان بر لزوم قدردانی از انقلاب، شهدا و ولایت فقیه در تضمین استحكام پایه های نظام اسلامی تاكید و بیان كرد: ایثارگری و شهادت طلبی شهدا ارزشی است كه در كنار رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب تا زمان حاضر موفقیت نظام اسلامی را تضمین كرده و توطئه ها و دسیسه های دشمنان این كشور را بی نتیجه باقی گذاشته است.

رییس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاههای استان زنجان وجود رهبر فرزانه انقلاب در راس نظام اسلامی را نعمتی بزرگ برای ملت ایران دانست و گفت: در هر شرایطی كه بحران و فتنه ای نظام اسلامی را تهدید می كرد، این رهنمودهای ولی فقیه بود كه مسیر درست انتخاب سره از ناسره را به مردم نشان داده و امید فتنه گران و دسیسه چینان را به یاس بدل كرد.

وی به پیشرفت های چشمگیر نظام اسلامی طی سالهای اخیر اشاره و بیان كرد: امروز با وجود تمامی تحریم ها و تهدیدات دشمنان، ایران با اقتدار و سرافرازی شاهد رشد سریع علمی و تكنولوژیكی در عرصه های جهانی بوده و در هر لحظه به افتخار جدیدی در جهان دست می یابد.

حجت الاسلام فرجی حضور گسترده مردم در انتخابات را بهترین راهكار برای قدردانی از دستآوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و ادای دین به خود پاك شهدا دانست و گفت: دشمنان در تلاش برای كمرنگ كردن حضور مردمی در پای صندوق های رای هستند تا به این طریق یاس مردم از ادامه حیات نظام اسلامی را تبلیغ و ترویج كنند.

امام جمعه موقت زنجان افزود: دشمنان باید بدانند مردم نظام اسلامی با حضور در پای صندوق های رای حماسه دیگری خلق كرده و تمامی امیدهای آنان را همچون گذشته به یاس تبدیل خواهند كرد.

7319/522





:: برچسب‌ها: ابرها , استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: